Dławnice pokładowe i grodziowe
W przypadku gdy nie dopuszczalne są prace gorące na obiekcie lub statku (np. spawanie), a jest potrzeba przeprowadzenia i uszczelnienia pojedynczego kabla w klasie pożarowej można zastosować dławnicę pokładową firmy MCT Brattberg.
Posiada ona następujące właściwości:
- Certyfikat Lloyda (LRS) na klasę pożarową A60
- Wytrzymałość na ciśnienie do 15bar
- Wyroby posiadają kody NATO
- Odpowiednie dla kabla od 3 – 60mm średnicy zewnętrznej
- Dostarczane w komplecie z elastycznym uszczelnieniem
- Dostępne w wersji EMC
- Wykonane ze stali galwanizowanej z mosiężnymi nakrętkami
Dławnice kablowe wielootworowe typu MSR
Zaprojektowane do przeprowadzania od 1 do 8 kabli jednocześnie w miejscu gdzie wymagana jest klasa pożarowa. Rozwiązanie MSR to uniwersalna dławnica kablowa wkręcana w obudowę spełniająca bardzo wysokie wymagania szczelności.
Cechy dławnicy MSR:
- Certyfikat Lloyda (LRS) na klasę pożarową A60 przy obudowie z mosiądzu
- Wytrzymałość na ciśnienie do 15 bar
- Szeroki zakres kabli o różnych średnicach
- Dławnica wykonana ze stali nierdzewnej, obudowa dostępna z Poliamidu 6 lub z mosiądzu niklowanego
- Nie wymaga użycia dodatkowych części
Uszczelnienia pojedynczych kabli lub rur typu SR
Jest to najprostszy i najszybszy sposób na uszczelnienie pojedynczego kabla przechodzącego przez grodzie i pokłady statku lub poprzez inne przegrody.
Jest to rozwiązanie wymagające wspawania stalowej tulei w przegrodę, a następnie umieszczenie w niej uszczelnienia SR, które dopasowuje się w dużej tolerancji do średnicy przewodu.
Cechy uszczelnienia:
- Certyfikat Lloyda (LRS) na klasę pożarową A60
- Wytrzymałość na ciśnienie do 5 bar
- Dławnica wykonana ze stali nierdzewnej
- Nie wymaga użycia dodatkowych części
- Dostosowany kabla lub rury o średnicy zewnętrznej od 4 do 100mm
- Bariera przed ogniem, wodą, kurzem i gryzoniami.
- Tuleja dostarczana jest w komplecie
Katalog - Pełna Wersja Katalog - Rozwiązania EMC Katalog - Aplikacje Lądowe Katalog - Aplikacje Morskie